Help please [-o<
I am currently without TV access and I've found the only way to watch 24hours is via http://vod.premiere.de/oxid/, a german website which is supposed to broadcast 24 hours for free (in streaming), if you register (which is supposed to be free too)*.
I have a very bad german level, and although I was able to enter all information in the registration page (Internet TV / Hier Neu Registrieren), it seems in the end to involve some Kreditkarte informations, which is unusual for a free service... There's no evident numbers looking to be a price on the page.
Could any german member help me registering this website please?
At least, maybe you could translate this for me, as it is maybe the thing to check before suscribe if you dont want paying services:
Sie können mir gerne Informationen rund um Premiere über die angegebenen Kontaktwege zukommen lassen. Ebenfalls bin ich damit einverstanden, dass meine Daten streng ausgewählten Partnern im Rahmen der datenschutzrechtlichen Bestimmungen durch Premiere zur Verfügung gestellt werden. Diese Einwilligungserklärung kann ich jederzeit mit Wirkung für die Zukunft ohne Angabe von Gründen widerrufen.
Thank you very much in advance.
*those suppositions are from many research on forums, blogs and internet press.